jogging tiap pagi bsama mama..
kul 7pagi smp 8pagi..
kat stadium tun fatimah..
tp klu adek2 cuti skola..
adek2 pun join skali..
atas arahan aku..
hehe..
semalam [jumaat]..
gi jogging tmpt lain..
atas permintaan adek..
jogging kat sini..
air terjun bukit sebukur..
berdekatan dgn mbmb..
best la jgk..
tp x ramai org..
best lg kat stadium tun fatimah tu..
gila ramai org..
pagi kul 7-8..
and petang kul 6-7..
5 comments:
Good day!
Let me introduce myself,
my name is James F. Collins.
Generally I’m a venturesome analyst. for a long time I’m keen on online-casino and poker.
Not long time ago I started my own blog, where I describe my virtual adventures.
Probably, it will be interesting for you to read my travel notes and reports about winnings and losses on this way.
Please visit my diary. http://allbestcasino.com I’ll be glad would you find time to leave your comments.
salam..
nie air terjun boleh mandi tak..?
x blh la..utk phiasan je kot..huhu
nak ikut jogging bole??
awk blh ke bngun pagi?
kul 7..
Post a Comment